Levering & Retunering

 Levering sker normalt på 1-3 dage, med mindre specifik leveringsdato er bestemt af kunden under ordre afgivelsen, såfremt bestilling er modtaget af NyboderVin.dk inden kl. 12. Hvor dette ikke er muligt, eksempelvis fordi varen ikke er på lager i tilstrækkelige mængder, sker levering så snart det er muligt.

I tilfælde af, at flasker er beskadiget ved leveringen, skal dette angives på fragtbrevet. Umiddelbart efter leveringen skal kunden kontrollere, at leverancen er korrekt både med hensyn til kvantum og med hensyn til, om vinene svarer til ordren. Såfremt kunden mener, at dette ikke er tilfældet, skal kunden straks give skriftlig meddelelse til Nyboder Vin.

Hvis kunden fortryder eller reklamerer. ved enhver reklamation bedes du henvende dig til NyboderVin.dk  Arnold Nielsen Boulevard 62 B DK-2650 Hvidovre. Tlf. 30318117 eller mail@NyboderVin.dk

 RETURVARER

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Varereturnering foregår  denne adresse Arnold Nielsen Boulevard 62 B DK-2650 Hvidovre.  - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Ved reklamation: 

1. I bunden af siden under min konto gå ind på [Ordre]

2. I højre side på ordren klik på [Retur varer]

3. Udfyld venligst siden og tryg [Send]